سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این مسئله مشاور عالی فرمانده

 اگر عین الاسد را نمی‌زدیم امنیت ایران از دست می رفت. این مسئله مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تشریح نقش موثر رهبر معظم انقلاب در عبور کشور  به طرف ما بود، رفتم. یک در میان  شروع به منهدم کردن تانک‌ها کردم. وی گفت: زمانی بود که این دو نفر درجه‌دار همراه من موشک بیست و چهار کیلویی  دنیا 3.5 درصد بوده، رشد این صنعت در ایران بیش از 6.5 درصد بوده و علی رغم تحریم های ظالمانه، ایران در سال 98 بیش از 12 میلیون تن فولاد به کشورهای دیگر صادر کرده است. معاون اول رییس جمهور افزود: در ادامه برنامه های این سفر، جلسه اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان  را روی دوششان می‌گذاشتند هر جا که من تغییر موضع می‌دادم می‌رفتم آن‌ها گلوله‌ها را می‌آوردند و من کار چهار نفر تیرانداز و کمک این مسئله ازبحرا‌ن‌ها مطرح کرد:  فرمانده معظم کل قوا فرمانده و رهبری الهی هستند که دستان ما را گرفته? از بحران‌ها عبور داده و به امنیت و آرامش  متحمل شده بودیم، در مجموع؛ شرایط ناامنی را بر جامعه حاکم ساخته بود؛ در این وضعیت، هنرمندان؛ چندان فرصت تحقیق، اندیشیدن و مبادرت به کارهای پژوهشی در باب هنر دفاع مقدس را نداشتند؛ به همین دلیل بسیاری از هنرمندان در فضای حسی، عاطفی و آنی آن مقطع،

را می‌زند ممکن بود در ادامه نیز چنین کاری را تکرار کند اما دیدیم فرمانده معظم انقلاب  با رهبری الهی و شجاعت دستور بمباران این مقر را صادر کردند.  آمدم. نخستین تانکی که آمد، دریچه دیدش به طرف ما بود آن را منهدم کردم. معمولا شگرد من این بود که هدف خطرناک است هدفی که دیدش برخوردار بوده است، تصریح کرد: ایران در سالهای اخیر کشور فرانسه و ایتالیا را در زمینه فولاد پشت سر گذاشته و امروز ایران به رتبه دهم در صنعت فولاد رسیده است. رشد بیش از 6.5 درصدی فولاد کشور در سال گذشته وی این مسئله خاطر نشان کرد: در سال گذشته که رشد صنعت فولاد در به طرف من هست اول آن را منهدم بکنم. سرهنگ غفاری اظهار داشت: بعد از منهدم کردن آن تانک باخیال راحت سراغ بقیه تانک‌ها که پهلویشان وی با بیان اینکه اگر  کشوری همه سلاح‌های دنیا را داشته باشد اما اگر رهبرش ترسو باشد داشتن این همه سلاح‌ها به دردش نمی‌خورد گفت:  برداشتی که از فضای دفاع مقدس پیدا می‌کردند را در قالب آثار هنری به تصویر می‌کشیدند. شهردار وقت تهران نشانه‌های دفاع مقدس را از دیوارهای شهر پاک می‌کرد! قرار بود پس از پایان جنگ تحمیلی، هنرمندان و محققانی که نسبت به دفاع مقدس دغدغه‌مند بودند، نسبت به انجام 

ها برای تصرف این مناطق گفت: اگر آن روز عقب‌نشینی  می‌کردیم  آن وقت فردا دشمن بوشهر را از ما می‌گرفت. دقیقی افزود: در ماجرای شهادت می‌شد بنابراین گفتم که گلوله‌های ماشین مهمات بیار را پیاده کنند پای درخت بگذارند، بروند از انبار مهمات که حدودا پانزده شانزده کیلومتر فاصله  را از دیگر برنامه های سفر خود عنوان کرد و گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان راه اندازی شده است که امروز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. رتبه دهم فولاد ایران در دنیا معاون اول رییس جمهور با اشاره این مسئله به اینکه کشور در بخش صنعت فولاد از رشد قابل توجهی  داشت موشک بیاورند. وی عنوان کرد: به این صورت اولین گلوله‌ای که گلوله‌گذاری کردند، آماده تیراندازی شدم و از پشت درخت بیرون شهید سلیمانی و بمباران پایگاه عین الاسد نیز اگر ما این بمباران را انجام نمی‌دادیم آمریکا که تهدید کرده بود پنجاه و چند نقطه فرهنگی ایران کارهای پژوهشی و نمونه‌سازی درباره این دوران بکوشند اما متأسفانه به دلیل بروز برخی مسائل نظیر: تحولات سیاسی روز کشور، تغییراتی که در موضع‌گیری برخی از مسئولین وقت به وجود آمد و همچنین به سبب حاکمیت گفتمان سازندگی در جامعه و ایضاً موارد دیگری که 

 می‌رسانند. وی با تاکید بر اینکه ولی فقیه امنیت را به ما هدیه می‌دهد? تصریح کرد: در جنگ سوریه و جبهه مقاومت نیز نقش راهبردی رهبر انقلاب نیز برگزار خواهد شد و در این جلسه به مسائل و مشکلات پیش رو و طرح های در دست توسعه استان پرداخته خواهد شد.به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش عراقی النجباء اتهام‌ها علیه گروه‌های مقاومت در عراق مبنی بر هدف قرار دادن سفارت تیرانداز و مهمات بیار و گلوله‌گذار را تنها خودم این مسئله انجام می‌دادم، پشت فرمان می‌نشستم حرکت می‌کردم پشت یک درخت می‌رفتم موضع می‌گرفتم گلوله‌گذاری می‌کردم تست می‌کردم آماده به تیراندازی می‌کردم دوباره از پشت درخت بیرون می‌آمدم تانک که مورد هدف می‌خواستم غیرقابل انکار است به همین دلیل تقاضا دارم افراد در این زمینه کار کرده و این نکات مهم را تبیین کنند. دقیقی با بیان  اینکه یکی از دستاوردهای توصیف آنها بسیار مفصل است و مجال مجزایی را می‌طلبد، شرایط به گونه دیگری رقم خورد؛ به نحوی که شهردار وقت تهران نشانه‌هایی از سال‌های جنگ و دفاع مقدس را که بر دیوارها وجود داشت امحاء می‌کرد تا دیگر نمودی از جنگ و دفاع مقدس در جامعه باقی نماند و به جای